IndexSiden.dk | dyfo.dk | StrikeForce.dk
ModZone.dk
Home Forum Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferences Registration is free! Calendar Find other members Frequently Asked Questions Search
ModZone.dk : Powered by vBulletin version 2.3.0 ModZone.dk > ModZone.dk Fora > Konsoller / Consoles > Slukker og tænder!!!
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
SismoDK
Junior Member

Registered: May 2005

Slukker og tænder!!!

Hejsa

Jeg har fået et lille problem med min Xbox.

Indtil for et par dage siden virkede den helt 110% som den skulle. Men nu når jeg tænder den. slukker og tænder den sig selv 2 gange. Herefter står lyset omkring Eject-knappen og blinker grøn/rød.
Der kommer ingenting på skærmen overhovedet der er bare kulsort.

Jeg aner ikke hvilken version Xbox jeg har, så hvis det skal til hvordan finder jeg så ud af det?? Den er produceret d. 11/4 - 2002 hvis det er til nogen hjælp. Jeg har fået sat en chip i men aner heller ikke hvad den hedder. Programmet som ligger derpå hedder Xecuter2. Ved godt der er en masse huller i infoen om mit spørgsmål men håber alligevel der er nogen der kan hjælpe mig...!!!!

Skiller den gerne ad hvis det er nødvendigt for at give mere info!!!

Tak!

Sismo

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 23-05-2005 21:34
SismoDK is offline Click Here to See the Profile for SismoDK Click here to Send SismoDK a Private Message Find more posts by SismoDK Add SismoDK to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

Registered: Aug 2002

Det lyder til at din Xbox ikke kan finde BIOSen (din modchip der er "hoppet af") hvis du selv har sat chippen i vil jeg foreslå at checkke forbindelsene igen

Visit my 19" rack site

Old Post 06-06-2005 08:42
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Cyberskumle
Junior Member

Registered: Mar 2006

Jeg har samme problem med min Xbox efter jeg igår installerede en Aladdin chip. Tænkte at jeg måtte have loddet den forkert så af med det hele og forsøgt igen idag.

Men stadig samme problem den starter og blinker gult tre gange , Først lyder det som om den lige kører på DVD drevet og så klikker harddisken herefter blinker den gult/rødt og der sker ingen ting.

Jeg har fået at vide at der ingen bios er på min chip kan det resultere i denne fejl og hvordan får jeg den så flashet når min xbox ikke vil starte op?

på forhånd tak
Skumle

Last edited by Cyberskumle on 05-03-2006 at 09:31

Old Post 05-03-2006 08:26
Cyberskumle is offline Click Here to See the Profile for Cyberskumle Click here to Send Cyberskumle a Private Message Find more posts by Cyberskumle Add Cyberskumle to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

Registered: Aug 2002

Ja det lyder som om du mangler en BIOS, check aladdins side om den kan flashes vha en PC eller spørg der hvor du har købt den

Visit my 19" rack site

Old Post 10-03-2006 22:56
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
All times are GMT. The time now is 05:27. Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: