IndexSiden.dk | dyfo.dk | StrikeForce.dk
ModZone.dk
Home Forum Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferences Registration is free! Calendar Find other members Frequently Asked Questions Search
ModZone.dk : Powered by vBulletin version 2.3.0 ModZone.dk > ModZone.dk Fora > Projekter / Projects > Dual Phone
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
TykSak
Guest

Registered: Aug 2002

Olympia DUALPhone - Skype DUALphone - Cordless DUALphone

Så kan man købe den nye trådløse dual telefon (skype + alm telefon) i Bilka!

Bilka katalog

quote:

Verdens første trådløse 2-i-1 Skype™ Internettelefon

- til dig, der ønsker maksimal frihed og minimal telefonregning

Den nye Cordless DUALphone er markedets første trådløse Internettelefon, der fungerer med Skype™. Den er udviklet af RTX Products på brugerens præmisser, og udnytter den nyeste teknologi, så du både slipper for en kompliceret installation og en høj telefonregning.

Cordless DUALphone er en trådløs telefon, der tilsluttes det almindelige telefonnet og USB-porten på en PC. Display’et viser, om ens venner, der også bruger Skype™, er online. Er de online, trykker man blot på den ene grønne knap og snakker gratis – uanset hvor i verden de befinder sig.

Er PC’en slukket, eller vil man ringe til en, der ikke bruger Skype™, trykker man blot på den anden grønne knap og ringer via den almindelige telefonforbindelse.

mere info på http://www.dualphone.net

Visit my 19" rack site

Last edited by TykSak on 17-12-2004 at 20:09

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 28-11-2004 19:52
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Bob Duel
Co Admin

Registered: Feb 2003

Nice!

Old Post 28-11-2004 22:19
Bob Duel is offline Click Here to See the Profile for Bob Duel Click here to Send Bob Duel a Private Message Visit Bob Duel's homepage! Find more posts by Bob Duel Add Bob Duel to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

Olympia DUAL Phone - Skype DUAL Phone - Cordless DUAL Phone

Så fik jeg min DUALphone
Man kan som sagt få den i Bilka men den kan osse købes online på http://www.dualphone.net/ (det er også her man kan hente det nyeste software)

Mere senere!

Visit my 19" rack site

Last edited by TykSak on 17-12-2004 at 20:10

Old Post 17-12-2004 19:07
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
KeyMaster
Co Admin

jeg vil vædde på at der er blåt lys i den der inden midnat

Old Post 17-12-2004 19:11
KeyMaster is offline Click Here to See the Profile for KeyMaster Click here to Send KeyMaster a Private Message Find more posts by KeyMaster Add KeyMaster to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Bob Duel
Co Admin

Registered: Feb 2003

Ja, et grønt display er ikke cool.

Old Post 17-12-2004 20:56
Bob Duel is offline Click Here to See the Profile for Bob Duel Click here to Send Bob Duel a Private Message Visit Bob Duel's homepage! Find more posts by Bob Duel Add Bob Duel to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

Sorry intet blåt lys endnu :P
Men jeg har et link til Compumail som sælger den for 849,-

Visit my 19" rack site

Old Post 20-12-2004 18:49
TykSak
Guest

Så fik jeg moddet lidt

Blåt lys var ikke for godt, det gjorde displayet utydeligt

Så jeg satte 4 hvide i

Resultatet var bedre end med de 2 blå

Jeg skal ha´ kikket på hvordan jeg kan fjerne denne "antenne" da den ikke har nogen funktion :/

Visit my 19" rack site

Last edited by TykSak on 22-12-2004 at 08:47

Old Post 21-12-2004 23:30
All times are GMT. The time now is 10:28. Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: