PS2_ playkid
Junior Member
Registered: Sep 2004
Mit første xbox case mod!
Først af alt, vil jeg godt takke hele modzone & CO., og specielt Tyksak for hans geniale tutorials. Det jeg ved, har jeg lært herinde, og så har jeg fået noget teknisk assistance af KTC, som også er her inde 
Før havde jeg ikke lavet meget andet end at lave ejectknappen rød, og få Jewlen til at lyse grønt.
Nu vil jeg have perfektion!
Så til indkøb, har jeg købt noget Colgate, til lige at slibe juvelen helt fri for smårisser.
3 Motip acryl spraymaling (farverne er hemmelige for nu )
1 80mm grøn led blæser.
Jeg begyndte idag, og indtilnu, har jeg lavet plads til blæseren. Den måtte slibes i de højre kant sider. Der var også behov for at skære et stykke af harddisk rakken ud.
Det skal nok se godt ud, og altid rart med bedre køling 
Så er der hullet ved juvelen, som jeg har slebet, og det kan ikke blive meget bedre nu.
Jeg har ikke bestemt mig for hvilket lys jeg vil bruge til toppen, men jeg har en rød, grøn og blå cathode.
Farvevalget på Xbox'en kommer til at have stor indlydelse på dette, så det er endnu ikke helt beslutter.
Men malingsfarverne holder jeg hemmelige endnu
Ligeså, vil navnet også først bliver afsløret ved lejlighed.
Hvis alt går som det skal, får jeg malet den i weekenden. Jeg har
lidt travlt, men det går nok 
Så status er som følgende.
80 mm blæser installeret
Juvel hullet er færdig gjort
Det er forløbet rigtigt godt indtil nu.
Jeg er lidt nervøs for at male den, men jeg har skaffet tape, og vil øve mig lidt på mit mobilcover først.
Det var så det jeg havde at sige for denne gang.
Billeder vil selvfølgelig blive fulgt op, efter som mit casemod forløber. Maling og casemod navnet vil også blive afsløret senere 

Report this post to a moderator | IP: Logged
|