IndexSiden.dk | dyfo.dk | StrikeForce.dk
ModZone.dk
Home Forum Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferences Registration is free! Calendar Find other members Frequently Asked Questions Search
ModZone.dk : Powered by vBulletin version 2.3.0 ModZone.dk > ModZone.dk Fora > Projekter / Projects > Mit første xbox case mod!
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
PS2_ playkid
Junior Member

Registered: Sep 2004

Mit første xbox case mod!

Først af alt, vil jeg godt takke hele modzone & CO., og specielt Tyksak for hans geniale tutorials. Det jeg ved, har jeg lært herinde, og så har jeg fået noget teknisk assistance af KTC, som også er her inde

Før havde jeg ikke lavet meget andet end at lave ejectknappen rød, og få Jewlen til at lyse grønt.
Nu vil jeg have perfektion!

Så til indkøb, har jeg købt noget Colgate, til lige at slibe juvelen helt fri for smårisser.
3 Motip acryl spraymaling (farverne er hemmelige for nu )
1 80mm grøn led blæser.

Jeg begyndte idag, og indtilnu, har jeg lavet plads til blæseren. Den måtte slibes i de højre kant sider. Der var også behov for at skære et stykke af harddisk rakken ud.
Det skal nok se godt ud, og altid rart med bedre køling

Så er der hullet ved juvelen, som jeg har slebet, og det kan ikke blive meget bedre nu.

Jeg har ikke bestemt mig for hvilket lys jeg vil bruge til toppen, men jeg har en rød, grøn og blå cathode.
Farvevalget på Xbox'en kommer til at have stor indlydelse på dette, så det er endnu ikke helt beslutter.
Men malingsfarverne holder jeg hemmelige endnu
Ligeså, vil navnet også først bliver afsløret ved lejlighed.

Hvis alt går som det skal, får jeg malet den i weekenden. Jeg har
lidt travlt, men det går nok

Så status er som følgende.
80 mm blæser installeret
Juvel hullet er færdig gjort

Det er forløbet rigtigt godt indtil nu.
Jeg er lidt nervøs for at male den, men jeg har skaffet tape, og vil øve mig lidt på mit mobilcover først.

Det var så det jeg havde at sige for denne gang.
Billeder vil selvfølgelig blive fulgt op, efter som mit casemod forløber. Maling og casemod navnet vil også blive afsløret senere

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 22-09-2004 08:30
PS2_ playkid is offline Click Here to See the Profile for PS2_ playkid Click here to Send PS2_ playkid a Private Message Find more posts by PS2_ playkid Add PS2_ playkid to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

Registered: Aug 2002

Det lyder jo "hemmeligt" kan det være et Halo mod med noget grøn maling eller er det noget helt nyt nu du har 3 farver?

Visit my 19" rack site

Old Post 22-09-2004 12:31
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
PS2_ playkid
Junior Member

Det er skam også meget hemmeligt
Dog er det ikke et Halo mod, jeg tør slet ikke tænke på hvordan det ville komme til at se ud hvis jeg lavede det

Men de 3 farver vil blive brugt.

Old Post 22-09-2004 13:19
PS2_ playkid is offline Click Here to See the Profile for PS2_ playkid Click here to Send PS2_ playkid a Private Message Find more posts by PS2_ playkid Add PS2_ playkid to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
PS2_ playkid
Junior Member

Så blev jeg færdig

Jeg er selv ret stolt over den, og der kommer grøn juvel i, når jeg får lyst til at købe en.
Med hjælp fra mine 2 venstre fødder, lykkedes det mig desvære at knuse den eneste jeg havde

Den er døbt Life box
Og her er billeder

Old Post 25-09-2004 20:55
TykSak
Guest

Registered: Aug 2002

Fint paintjob men skal du ikke ha' malet DVD fronten?

Havde du ikke 3 forskellige farver?

Visit my 19" rack site

Old Post 25-09-2004 23:16
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
PS2_ playkid
Junior Member

Jeg skal nok have den malet, men kun hvis jeg kan undgå at male bogstaverne over. Den kræver lidt tænkning.

Jo, jeg havde 3 farver, men selvom de var vidt forskellige på dåsenhætten, var 2 af farverne stort set ens.

Lige nu, har jeg forresten ændre ejectknappen til grøn.

Det står lidt bedre i kontrast synes jeg.

Old Post 26-09-2004 00:26
All times are GMT. The time now is 21:43. Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: