IndexSiden.dk | dyfo.dk | StrikeForce.dk
ModZone.dk
Home Forum Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferences Registration is free! Calendar Find other members Frequently Asked Questions Search
ModZone.dk : Powered by vBulletin version 2.3.0 ModZone.dk > ModZone.dk Fora > Projekter / Projects > C64 wall mod - skal bruge UV spraypaint
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
kobotronic
Junior Member

Registered: Sep 2004

Talking C64 wall mod - skal bruge UV spraypaint

Jeg har et "mod" projekt igang med den blå endevæg i min stue.

Ovenstående er den ønskede effekt. Jeg ville bruge et par små UV rør til at illuminere de ellers skjulte C64 bogstaver.

Jeg har lavet nylon spray stenciler til bogstaverne, nu skal jeg bare bruge spraymalingen.

Dette site har transparent spraymaling med UV effekt, men shipper ikke overseas. Jeg har ikke fundet noget tilsvarende herhjemme, er der nogen der kender en dansk leverandør af den type produkter?

På forhånd tak!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 19-09-2004 10:38
kobotronic is offline Click Here to See the Profile for kobotronic Click here to Send kobotronic a Private Message Visit kobotronic's homepage! Find more posts by kobotronic Add kobotronic to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

Registered: Aug 2002

Kan de har bruges?
http://www.arteq.dk/modules/webshop...main.php?id=419

BTW cool project

Visit my 19" rack site

Old Post 20-09-2004 05:53
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Bob Duel
Co Admin

Registered: Feb 2003

Thumbs up

Fed ide!
Ta' lige og post et par billeder, når du er færdig med projektet.

Old Post 20-09-2004 21:20
Bob Duel is offline Click Here to See the Profile for Bob Duel Click here to Send Bob Duel a Private Message Visit Bob Duel's homepage! Find more posts by Bob Duel Add Bob Duel to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
kobotronic
Junior Member

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by TykSak
Kan de har bruges?
http://www.arteq.dk/modules/webshop...main.php?id=419

BTW cool project

Jeg vil prøve deres transparent blå UV maling, så må vi håbe viskositeten er nem at arbejde med. Jeg ville nok ha' foretrukket spraypåføring, men det her holder nok. Tak for linket!

Skal nok tage billeder af "projektet" som det skrider frem.

Old Post 20-09-2004 22:22
kobotronic is offline Click Here to See the Profile for kobotronic Click here to Send kobotronic a Private Message Visit kobotronic's homepage! Find more posts by kobotronic Add kobotronic to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
All times are GMT. The time now is 21:07. Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: