IndexSiden.dk | dyfo.dk | StrikeForce.dk
ModZone.dk
Home Forum Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferences Registration is free! Calendar Find other members Frequently Asked Questions Search
ModZone.dk : Powered by vBulletin version 2.3.0 ModZone.dk > ModZone.dk Fora > Off Topic > http://www.antipiratgruppen.dk
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
TykSak
Guest

Registered: Aug 2002

http://www.antipiratgruppen.dk

Det kan godt være deres side ikke er oppe endnu men de har lækket en lille video der skal få folk til at stoppe med at kopiere!

http://www.antipiratgruppen.dk/StopKopiering.AVI

Visit my 19" rack site

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 18-08-2003 23:56
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
lbm
Member

Registered: Jul 2003

don´t copy that FLOPPY !

- Det er da heldigt man ikke bruger dem mere. De nævner ikke noget om cd-rom..

Old Post 20-08-2003 12:04
lbm is offline Click Here to See the Profile for lbm Click here to Send lbm a Private Message Visit lbm's homepage! Find more posts by lbm Add lbm to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

"Dont copy that DVD+R media!" nej det rimer ikke

Man må gerne:
- Kopiere et værk, som ophavsmanden selv har givet tilladelse til at kopiere
- Kopiere en original cd/dvd lånt af en ven
- Kopiere en cd/dvd lånt på biblioteket
- Kopiere en cd og spille den til en privat fest (også hos andre)
- Kopiere en cd og lytte til den på kontoret på din arbejdsplads
- Kopiere en cd/dvd til bilen, sommerhuset, båden og til din discman eller mp3-afspiller
- Kopiere værker til personlig brug hentet på nettet, når værket er lagt ud med ophavsmandens samtykke
- Omgå eller bryde en kode eller kryptering på fx en dvd-film, en musik-cd eller netradio i det omfang, det er nødvendigt for at kunne se filmen eller lytte til musikken privat. Det er fx ikke ulovligt, at du bryder kryptering på en dvd, hvis det er nødvendigt, for at du kan afspille dvd’en på din private pc ved hjælp af fx et Linux-styresystem
- Bryde en dvd-regionskode

Visit my 19" rack site

Old Post 20-08-2003 14:34
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
lbm
Member

hehe. I know. Var også mere for at lave gas, da den film da er for weird!

Men de laver det jo snat om.. Så man faktisk kun må tage en backup af det man selv har købt! ....So far as I know....

Old Post 20-08-2003 14:38
lbm is offline Click Here to See the Profile for lbm Click here to Send lbm a Private Message Visit lbm's homepage! Find more posts by lbm Add lbm to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

Så skal de jo vel osse fjerne afgiften på medier da den jo er lagt der da det andet var lovligt

Hva nu med de kopier man så har fra biblioteket og venner hvad skal der ske med dem hvis de laver loven om?

De gør det lidt svært for sig selv

Visit my 19" rack site

Old Post 20-08-2003 14:44
lbm
Member

Jeg forstår dem godt, fordi det virker lidt absurt man godt må kopiere cd'ere fra eks. biblioteket.

Men anyway. Dem der er "lavet" der, er stadig lovlige. Hvem der så skal bevise om de er lovlige eller ulovlige er jo så svært at afgøre.

Men de bider altså sig selv bagi når de bliver ved med at ændre den lov. Jeg kan ikke følge med længere! Og når man så er ved at lære den, ja så skal den ændres!

Old Post 20-08-2003 15:11
TykSak
Guest

De prøver at gøre noget godt men det virker ikke

Visit my 19" rack site

Old Post 20-08-2003 19:19
Miziek®
Junior Member

Registered: Sep 2003

Exclamation Stop kopiering!

Jeg er fuldstændig enig med jer,,,
Men prøv at se på et land som Tjekkiet, Polen, Ukraine eller Rusland. Hvad skal de leve af når der måske kun er arbejde til 75% af befolkningen. Måske siger man at lande som Polen og Tjekkiet kommer med i EU og før chancen for at komme til de andre EU lande som Danmark, Tyskland, Frankrig osv. Men jeg sikker på at det ikke hjælper særlig meget på sagen. Vi (dansker og Eu-statsborgere) har også brug for arbejde. Jeg ved at jeg kommer med ud for temaet "konsoller" men jeg synes da også at sandheden burde at komme frem. Men jag synes stadig at i har ret
STOP KOPIERING..............!

Old Post 11-09-2003 16:22
Miziek® is offline Click Here to See the Profile for Miziek® Click here to Send Miziek® a Private Message Find more posts by Miziek® Add Miziek® to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Miziek®
Junior Member

Registered: Sep 2003

Ups...... ;]

Heheh-
Jeg tror at jeg har forstået det hele forkert- måske ikke alt men meget af det- det jeg skrev var om CD (musik, spil osv.) kopiering.
Men det gør vist ikke nået, jeg er på en måde bare startet et nyt tema.
P.S. Vi kunne jo også starte et helt nyt tema om det- men det hænger vist ikke helt sammen....

Old Post 11-09-2003 16:29
Miziek® is offline Click Here to See the Profile for Miziek® Click here to Send Miziek® a Private Message Find more posts by Miziek® Add Miziek® to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

Talking

Tyskernes svar på at sagsøge langt ind i helvede

829.mpg 830.mpg

Visit my 19" rack site

Old Post 02-12-2003 22:32
TykSak
Guest

Så blev loven ændet igen

Politiken.dk: Musikkopiering (næsten) forbudt

quote:
Det virkelig underlige er dog, at man sænker prisen på de blanke cd'er, som folk ikke har brug for mere, hvis de ellers overholder forbuddet mod at brænde musik«, siger Jens Otto Paludan, Universal.

Hr Paludan nu kan man jo bruge CDere og alle de andre medier i har fået lagt afgift på, til andet end musik.

Politiken.dk: Stadig store afgifter på blanke dvd-skiver

Visit my 19" rack site

Old Post 05-12-2003 15:10
All times are GMT. The time now is 00:45. Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: