IndexSiden.dk | dyfo.dk | StrikeForce.dk
ModZone.dk
Home Forum Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferences Registration is free! Calendar Find other members Frequently Asked Questions Search
ModZone.dk : Powered by vBulletin version 2.3.0 ModZone.dk > ModZone.dk Fora > Off Topic > QXL Tænker de kun på penge?
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
TykSak
Guest

Registered: Aug 2002

QXL Tænker de kun på penge?

Den 30/6 satte en sælger 300 varer til salg for 999,- stk
Det var en ny account men QXL overførte >700 solgte varer fra hans tidligere konto
http://my.qxl.dk/accdb/viewUser.asp?IDU=6888622
Han er nu udelukket men først efter at have snydt en del købere

Jeg er ikke selv blevet snydt på nogle aktioner men jeg har set mange aktioner med pirat spil køre til ende selvom de bliver anmeldt.

Andre der har erfaring med mærkelige ting på QXL?

Så lige den her:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19007221
uhh 20 heste med en modstand

Visit my 19" rack site

Last edited by TykSak on 24-07-2005 at 01:03

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 24-07-2005 00:26
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Grimfisk.nd
Junior Member

Registered: Jul 2005

tänk sig så at köbe en cnc router for 70,000 kroner og så blive snydt
undskyld ö og ä men jeg körer finsk keyboard og xp lige nu :/

Old Post 24-07-2005 12:32
Grimfisk.nd is offline Click Here to See the Profile for Grimfisk.nd Click here to Send Grimfisk.nd a Private Message Find more posts by Grimfisk.nd Add Grimfisk.nd to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Bob Duel
Co Admin

Registered: Feb 2003

Her er muligvis er par stykker som er blevet syndt.

500 QXL-kunder har 815.000 kr. i klemme.
http://www.computerworld.dk/default...ArticleID=29085

Old Post 25-07-2005 17:40
Bob Duel is offline Click Here to See the Profile for Bob Duel Click here to Send Bob Duel a Private Message Visit Bob Duel's homepage! Find more posts by Bob Duel Add Bob Duel to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

Der er ingen steder de skriver at QXL førte QXL overførte over 700 solgte varer fra "hans tidligere" konto

Er det ikke ligesom at sige "han er sku god nok"?

Visit my 19" rack site

Old Post 25-07-2005 18:34
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Grimfisk.nd
Junior Member

quote:
Originally posted by TykSak
Der er ingen steder de skriver at QXL førte QXL overførte over 700 solgte varer fra "hans tidligere" konto

Er det ikke ligesom at sige "han er sku god nok"?

Amn der sker sku ikke noget, han er helt fin, han vil sku ikke snyde nogen ... hvem snakker vi egentlig om?
Der er det udtryk man får ud af dem når de gör sådan et show
Jeg köber min Dewar, LN2 og cnc router fra Ebay :/

Old Post 26-07-2005 12:17
Grimfisk.nd is offline Click Here to See the Profile for Grimfisk.nd Click here to Send Grimfisk.nd a Private Message Find more posts by Grimfisk.nd Add Grimfisk.nd to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

Rundt omkring i diverse fora er der folk der har bestilt og betalt ved ham og de siger han stadig lyder seriøs men jeg syntes QXL skulle få lavet deres politik om så man kun kan sælge varer man har på lager (det skulle også gøre det nemmere at bevise man har det) ikke noget med 4-6 ugers leverings tid efter man har betalt

Nu de er ved det kunne de også godt lukke for:
Horoskop salg
Varer uden dokumentation (fup)
Webdesigns (man selv kan videresælge)
Lister med import varer man kan købe og tjene penge
CMS med tilhørende hotel (leje pr md)
Pirat software (her må de oppe sig lidt)
Det var dem jeg lige kunne komme på hvis i har nogen skriver i bare

Visit my 19" rack site

Old Post 26-07-2005 13:03
Grimfisk.nd
Junior Member

TykSak, jeg tror sku ikke de ville göre noget ved det hvis der var en der ville sälge en priat kopieret version af adobe photoshop på svensk, kun hvis de faktisk så hva fanden der stod osv osv osv osv

Old Post 26-07-2005 18:57
TykSak
Guest

Problemet er at de ikke kikker eller rettere "overser" aktioner med ulovligt software selv når aktionen er blevet meldt flere gange.

Her er svar jeg modtog fra QXL kundeservice angående den her som var blevet meldt flere gange via deres "Anmeld denne vare til vores kundeservice"

"Vi lukker de auktioner auktioner vi ved er ulovlige.Det er somsagt ikke altid vi når at lukke alle disse auktioner,af forskellige årsager."

overstående aktion er langtfra enestående og det er QXLs apati over for dem heller ikke

Visit my 19" rack site

Old Post 26-07-2005 19:16
Grimfisk.nd
Junior Member

Det er sikkert på grund af at de tjener penge på alle deres auktioner ska du se, hvis de nu fik nogle til faktisk at tjekke deres sider og sådan, og sige hvilke der muligvis er falske, og så få dem til at slette dem, men det tror jeg ikke vil virke for det sker hele tiden lige nu

Old Post 27-07-2005 11:12
Bob Duel
Co Admin

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Grimfisk.nd
hvis de nu fik nogle til faktisk at tjekke deres sider og sådan, og sige hvilke der muligvis er falske, og så få dem til at slette dem, men det tror jeg ikke vil virke for det sker hele tiden lige nu

En nyindført kontrolforanstaltning hos netauktionen QXL har her til formiddag stoppet en sælger i at sælge varer for 1,9 millioner kroner.
http://www.computerworld.dk/default...ArticleID=29181

Old Post 06-08-2005 10:57
Bob Duel is offline Click Here to See the Profile for Bob Duel Click here to Send Bob Duel a Private Message Visit Bob Duel's homepage! Find more posts by Bob Duel Add Bob Duel to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
All times are GMT. The time now is 11:34. Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: