IndexSiden.dk | dyfo.dk | StrikeForce.dk
ModZone.dk
Home Forum Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferences Registration is free! Calendar Find other members Frequently Asked Questions Search
ModZone.dk : Powered by vBulletin version 2.3.0 ModZone.dk > ModZone.dk Fora > Projekter / Projects > Toning af Crystal
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
TykSak
Guest

Registered: Aug 2002

Toning af Crystal

Jeg har længe tænkt på at tone en Crystal Xbox men jeg havde jo ingen erfaring med "lygte toner maling" så jeg har testet det på en af controllerne

Offeret (Sorry Anders den kunne du godt ha brugt, hva?)

Lygte toner på dåse

Der var ret lang tørre tid og det var svært at få det til at se jævnt ud

Resultatet

Jeg syntes selv den er blevet for mørk men det er jo osse første gang jeg bruger det.
Der står på anvisningen at man skal vente ca 1min mellem lag og højst 20min men jeg tror ikkke der er max tid på.
Så næste gang bliver det 1 lag og så lade det tørre og se hvordan det ser ud også derefter påføre et lag mere hvis den er for lys

Toner malinger fås også i andre farver

Visit my 19" rack site

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 17-06-2004 16:15
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
andersnorgaard
Junior Member

Registered: Jun 2004

det var da SATANS når jeg sidder og byder på alverdens balkan pseudo-produkter bare for at få noget der LIGNER en crystal controller!

Old Post 17-06-2004 21:24
andersnorgaard is offline Click Here to See the Profile for andersnorgaard Click here to Send andersnorgaard a Private Message Find more posts by andersnorgaard Add andersnorgaard to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

Her er de sidste billeder fra projektet

Visit my 19" rack site

Old Post 25-07-2004 12:29
TykSak is offline Click Here to See the Profile for TykSak Click here to Send TykSak a Private Message Visit TykSak's homepage! Find more posts by TykSak Add TykSak to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Microman
Junior Member

Registered: Jul 2004

WOW thats the best thing i have ever seen, what did you use to get the paint off the Xbox and the controller so they are clear and where can i get it, the controler looks very good

Old Post 29-07-2004 20:02
Microman is offline Click Here to See the Profile for Microman Click here to Send Microman a Private Message Find more posts by Microman Add Microman to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TykSak
Guest

It started out as a Limited Edition Crystal Xbox

http://www.modzone.dk/gallery/showphoto.php?photo=166

Visit my 19" rack site

Old Post 29-07-2004 21:36
All times are GMT. The time now is 16:29. Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules: